top of page

הרומן שלי

מרגישה שלא יכולה יותר לשמור את הסוד הזה לעצמי...

יש לי רומן מהצד.

לא חדש בכלל..



האמת שכבר לפני שנים,

ממש במקרה


הגעתי למטפלת מדהימה! אחת לשבוע שבועיים הייתי נוסעת אליה במיוחד מתל אביב לחדרה (!)

כן, עד כדי כך... וממש מרגישה איך קשרים בנשמה שלי נפרמים, איך פינות חדות מתעגלות ואני מתרככת עם עצמי, הופכת להיות אדם טוב יותר, אישה טובה יותר, בת זוג טובה יותר, חברה טובה יותר. לעצמי קודם כל ולמי שסביבי. היו לה כמה שיטות טיפול שהיא שילבה ביניהם, אחד המרכזיים היה תטא הילינג.

אחרי כמה שנים כאלו של טיפולים מרגשים ועצמתיים אמרתי לה- אני רוצה לדעת איך את עושה את זה!! תלמדי אותי! אבל היא לא הייתה פנויה ללמד ואני כבר המשכתי הלאה...


כעבור כמה שנים נוספות, אנחנו כבר בהגושרים, אבא שלי בהוספיס בית, ואני לא יכולה לתת לו ללכת ככה... אני פונה לכל מי שאני לכירה שעוסק ברוח ומגיעה בין היתר למטפל בתטא הילינג, שמגיע ויושב אצלו בחדר. תוך כדי הטיפול, הנשמה של אבא עוזבת את העולם הזה וממש באותו הזמן נפטרת גם האחיינית שלו, שהייתה חולה מאוד.

שנתיים אחר כך מגיע קורס יסוד בתטא הילינג להגושרים, אני לומדת ומגלה עולם של פלאים שהם לא מהעולם הזה.



בשנה שעברה החלטתי שאני רוצה להעמיק עוד ולמדתי כמה קורסים מתקדמים יותר, התחלתי לשלב את התטא הילינג בקליניקה ובטיפולים. הקסם של התטא הילינג הוא מבחינתי היכולת להגיע לעומקים בעדינות וברכות. לשחרר דפוסים, חסמים ואמונות שכבר לא שייכות להווה, תוך הקשבה עמוקה. יש חכמה רבה בתטא הילינג, ככל שאני לומדת ומתנסה יותר אני מתפעלת יותר ויותר וגם מופתעת כל פעם מחדש. מבינה שלהבנה שלי יש גבול, אבל ליכולת הריפוי דרך התטא הילינג- אין גבולות.


עכשיו כשהרומן שלי עם התטא הילינג כבר לא סוד, אשתף פה מדי פעם על סיפורי ריפוי שאותי באופן אישי ריגשו וצמררו ועל עולם התטא באופן כללי.




זה הרומן שלי עם התטא הילינג, האהבה רק גדלה ומתעצמת, והשאיפה שהוא יהפוך להיות חלק מהמשפחה, כמו שיש פולי-אמוריה (ריבוי אהבות), אני יוצרת בקליניקה פולי- ריפוי.







bottom of page