top of page

איזה ריח יש לאהבה?

לפני כמה שנים היה בארה"ב טרנד (שחלף מהר מאוד, ובצדק..) של החלפת פרטי לבוש אינטימיים במסיבות רווקים, כדי למצוא את האחד/ת באמצעות חוש הריח! גם בתכנית 'חתונה ממבט ראשון', אחד המבחנים החשובים להתאמה זוגית הוא מבחן הריח.

מה יש בריח?


חוש הריח לוחש לנו סודות שהמודע מתקשה לקלוט, אך התת מודע קולט היטב. ריחות גורמים לנו להימשך או לדחות, לרוב לא נבין אפילו למה. יש מחקרים שטוענים שמשיכה קשורה לריח של מערכת החיסון, ואנחנו נמשכות ונמשכים למערכת חיסון חזקה ויציבה (ומסתבר שאפשר להריח אותה ולפרש את הריח). הסיבה היא כמובן הישרדותית- על מנת לדאוג להמשך הדורות.


אם אתם בזוגיות- כנראה ששניכם נמשכתם לריח אחד של השניה, או לפחות לא הרגשתם דחייה מהריח של בן/ בת זוג. וכאן המקום להזכיר את עולם הבשמים המשגשג בעיקר בשל ההבנה הבסיסית הזאת- ריחות משפיעים עלינו וגורמים לנו להרגיש מושכים יותר.


*האם יוצא לכם להריח את ריח הגוף הטבעי של בן/ בת הזוג ללא מבשמים?

* איך ההרגשה להריח את ריח הגוף הטבעי של האהוב/ה?


שמנים אתריים, כמו כל ריח, משפיעים על ההרגשה שלנו. השפעתם נחקרת ומתועדת יותר ויותר. בעזרת שמנים אתריים ניתן לבחור- מה אני רוצה להכניס לזוגיות שלנו? מה אני רוצה להכניס ללב שלי?


גם בתוך זוגיות קיימת ריחות משמשים כשפת קסם נפלאה ומזמינה, שמעוררת זיכרונות, רגשות ותחושות. הם מסוגלים לשדרג כל רגע, ליצור אווירה מיוחדת ולעורר תחושות אינטימיות.


ביום האהבה, הריחות משמשים כלי מושלם ליצירת רגעים רומנטיים ולהגברת התשוקה.


שמנים אתריים מומלצים ליום האהבה

ילנג ילנג מרגיע ומסייע בהפחתת מתחים, מאזן מערכת עצבים ומעודד חיבור אמיתי.

ורד מרומם מצב רוח, מחזק את הביטחון בנשיות, מעורר חשק מיני, משפר זרימת דם ומגביר ייצור תאי זרע.

מליסה מרגיעה ומחברת אל הלב, מחזקת את האהבה לעצמנו ולאחרים.

יסמין מפחית חרדות ומתחים, מחזק את החיבור האינטימי בין הזוג, מעורר תשוקה מינית, מרומם את מצב הרוח ומשרה אופטימיות.


איך להכניס את השמנים האתריים לחיי האהבה?

במבער- למלא את החלק העליון של המבער במלח גס, לטפטף מעליו  8-10 טיפות שמן אתרי נבחר (אפשר לשלב כמה שמנים אתריים יחד) ולהדליק נר בחלק התחתון של המבער.

בעיסוי – (לא באברי המין) למזוג לקערה שמן נייטרלי כמו שקדים או זרעי ענבים בכמות של כ 2 כפות, לטפטף עד 10 טיפות שמנים אתריים (מסוג אחד או מכמה סוגים יחד- סה"כ). לערבב, לשמן את כפות הידיים ולהניח על הגוף של בן/ בת הזוג, תוך כוונה וחיבור, אפשר גם לעסות את שרירי הגוף בהקשבה לקצב ולעוצמה המועדפת עליהם.

באמבטיה רומנטית- למלא אמבטיה במים חמימים עם 2 כפות מלח גס או מלח אפסום, להוסיף למלח  כ-10 טיפות שמן אתרי נבחר וליהנות יחד!



מאחלת שתמיד נאהב ונמצא זמן להקדיש לאהובינו,

עם הריחות המועדפים עלינו שמכניסים לחיינו את מה שאנחנו מבקשים,

לא רק ביום האהבה.


לזוגות שמבקשים לעמיק את ההיכרות עם שמנים אתריים וללמוד להעניק (ולקבל עיסוי), ממליצה מאוד על הסדנה לעיסוי זוגית. פרטים למטה👇



 

bottom of page